Gyakori kérdések | Elter Világítás Ugrás a tartalomra
  • 30 000 Ft felett ingyenes szállítás
  • 30 napos elállás
  • Kiszállítás 1-2 munkanap
  • +36 20 203 47 51
Profil

A jelszó-visszaállítási utasításokat a regisztrált e-mail címére küldjük.

0
Kosár

Kosár

  1. Kosár
  2. Részletek
  3. Összegzés
A kosár üres

Gyakori kérdések

Mennyi a szállítási idő?

Minden termék adatlapján látod a készlet információt. A termék kosárba helyezésekor a rendszer a rendelkezésünkre álló saját és gyári raktárkészlet alapján kikalkulálja a várható szállítási időt. A rendelés leadásakor ügyfélszolgálatunk igazolja vissza a tényleges szállítási dátumot, ami a kosár oldal előzetes tájékoztatásától esetenként eltérhet.


Azokat a termékeket, amelyek saját raktárunkban találhatóak, akár már másnap átveheted, ezeknél 1-2 munkanapos szállítási határidőt találsz. Add le rendelésed délig, így a lámpáidat még aznap összekészítjük! Ha normál “gyűjtődobozos” csomagként el tudjuk küldeni, már másnap megkapod és akár fel is szerelheted. Ha a rendelés mennyisége vagy a termék mérete miatt csak raklapon vagy XL csomagként adható fel, akkor 2 munkanap múlva ér hozzád.

Mennyibe kerül a szállítás?

A megrendelést bruttó 30 000 Ft felett ingyen szállítjuk házhoz. 30 000 Ft alatt bruttó 1990 Ft.

Kell-e bármilyen plusz szolgáltatást, védelmet kérnem nagy értékű, törékeny csomag kiszállítása miatt?

Neked nem kell erre figyelned, a csomagok épségéről mi gondoskodunk. A lámpák védelmét több réteg buborékfóliával, hullámpapírral vagy egyéb csomagolóanyaggal biztosítjuk. Sérülékeny, nagy értékű lámpákat pedig saját munkatársunk szállítja ki, előre egyeztetett időpontban.

Mikor szállít ki a futárszolgálat?

A futárszolgálat munkanapokon 8 és 17 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Vasárnap és ünnepnapokon a kiszállítás szünetel! Extra szolgáltatásként kérhetsz azonban délelőtti vagy szombati kiszállítástis.

Kérhetem, hogy a csomagom délelőtt szállítsák ki?


A kosár oldalon a rendelés véglegesítésekor jelöld be, hogy délelőtti kézbesítést kész. A garantált délelőtti szállítás csak depóvárosokban kérhető, díja + 990 Forint.

Kérhetek szombati kiszállítást?

A kosár oldalon a rendelés véglegesítésekor jelöld be, hogy szombaton szállítsunk ki a rendelésed. Garantált szombati kiszállítást csak Budapest területén tudsz kérni, ennek díja +3.790 Forint.

Mely külföldi országokba szállítanak?

Pillanatnyilag csak európai országba vállalunk kiszállítást, melynek díját ügyfélszolgálatunkkal tudod egyeztetni.

Kell-e felárat fizetnem a külföldi szállításért?

Igen. Ha külföldre kéred a szállítást, annak díját a rendelés leadását követően tudjuk megadni, hiszen függ a rendelt lámpa mennyiségétől és a célországtól is. A szállítási díj ismeretében a rendelésed természetesen módosíthatod, ez ügyben vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Külföldi szállítás esetén csak előre utalással tudsz fizetni, a díjbekérőt ügyfélszolgálati munkatársunk küldi ki e-mailben.

Mit tegyek, ha nem megfelelő a várható szállítási időpont?

Ha a visszaigazolt szállítási időpontban előre láthatóan nem tudod átvenni a megrendelésed, keresd ügyfélszolgálati munkatársainkat, adj meg egy későbbi időpontot és mi akkorra ütemezzük a kiszállítást. Ha már átadtuk a csomagod a futárszolgálat munkatársának, akkor a kiszállítási időponton már csak a GLS ügyfélszolgálatán vagy az MPL online rendszerében tudsz módosítani.

Kérhetek részteljesítést?

Rendelésed általában akkor küldjük ki, amikor minden lámpád megérkezett a raktárunkba. Ha több lámpát rendeltél és abból néhány a mi raktárunkban található, néhányra viszont várni kell, kérheted, hogy a raktáron lévő lámpákat szállítsuk ki rögtön. Rendelés leadásakor pipáld ki a rész-szállítás mezőt, így nem várjuk meg az összes lámpa beérkezését, hanem a rendelésed két részletben küldjük ki.

Kapok információt valahol a rendelésem státuszáról?

Bejelentkezés után a rendelések menüben látod a nyitott és lezárt rendeléseket. A nyitott rendelésnél látod mikor adtad le a rendelésed, mi a várható szállítási időpont (vagy lezárt rendeléseknél, hogy mikor szállítottuk ki), mi az, ami még kiszállításra vár.

Melyik futárszolgálat szállítja ki a csomagot?

“Normál”, gyűjtődobozos rendeléseket GLS futárszolgálattal szállíttatjuk ki. Raklapos mennyiségű vagy mérete miatt csak XL csomagként feladható rendeléseket (például síneket) az MPL szállítja. Nagy értékű, különösen sérülékeny termékeket azonban saját logisztikai munkatársunk viszi házhoz.

Mikor érkezik meg a csomagom?

A csomag feladásakor e-mailben értesítést küldünk arról, hogy megrendelésed másnap kiszállításra kerül. A kiszállítás napján a GLS futár e-mailben és sms-ben egy három órás intervallumban megadja érkezésének körülbelüli időpontját. Ha MPL-lel szállítunk, erről szintén értesítünk, akkor a kiszállítás napján e-mailben kapod meg a küldeményazonosítót, amire kattintva nyomon tudod követni a csomagodat.

Mit tegyek, ha a megadott időpont nem megfelelő?


Új időpontot egyeztetni vagy a meglévőt pontosítani a GLS ügyfélszolgálatán a 0629 88 6700 / 0620 89 00 660 számon vagy közvetlenül a futárnál tudsz az sms-ben megadott telefonon, a csomagszámodra hivatkozva. Ha MPL szállítja ki a csomagot, akkor kattints az e-mailben kapott linkre, itt módosíthatod a szállítási időpontot, a szállítási címet illetve vissza is utasíthatod az átvételt véglegesen.

Mi a teendő, ha a futár nem talált a helyszínen és elment?

Ha a futár nem talál a megadott címen, másnap újra megpróbálja leadni a csomagod. Ha a harmadik próbálkozása sem jár sikerrel, akkor visszaküldi a feladóhoz, azaz hozzánk.

Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelésem a megadott kiszállítási időpontban?

Ha küldtünk e-mailt a feladásról és másnap nem kézbesítették a csomagod, vedd fel a kapcsolatot a futárral az e-mailben megadott elérhetőségén! Ha a raktárunkat elhagyja a csomag, akkor a hollétéről (a státuszáról) leggyorsabban a GLS ügyfélszolgálatán 0629 88 6700 / 0620 89 00 660 számon vagy az MPL online rendszerében tudsz tájékozódni.

A futárnál hogyan tudok fizetni?

A GLS és MPL futárnál készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni. Hogy melyik futárszolgálattal küldjük a rendelésed, arról ügyfélszolgálatunk a kiküldés előtt tájékoztat. 

Mit tegyek, ha szállítás közben megsérült a lámpa?

Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik gondoskodnak a sérült alkatrész/lámpaernyő/lámpa búra pótlásáról vagy a garanciás cseréről!