Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Kategória

Rendelésleadás

Kérdések és válaszok
Miért szükséges regisztrálnom a rendelés leadáshoz?

A regisztráció lehetőséget nyújt, hogy a neked tetsző lámpákat kedvencekbe vagy helyiségenkénti listákba rendszerezd, amit később is meg tudsz nézni, nyomon kövesd rendeléseid, értesülj számodra érdekes hírekről, online be tudd küldeni garanciás igényed. Regisztrációkor csak a legszükségesebb adatokat kérjük el, az e-mail címed, egy általad meghatározott felhasználónevet és jelszót.

Próbálok regisztrálni, de nem sikerül. Mit tegyek?

Webáruházunk és üzleteink egy adatbázist használnak. Előfordulhat, hogy üzletünkből már korábban küldtek ki lámpa javaslatot vagy korábban már regisztráltál, így a rendszerünkben már megtalálható az e-mail címed. Ha nem sikerül regisztrálnod, kérj jelszó emlékeztetőt! 

Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?

Kérj jelszó emlékeztetőt weboldalunkon a jobb felső sarokban található emberkére kattintva! Felhasználói adataidat kódolva tároljuk, amihez munkatársaink nem férnek hozzá, ezért ők nem tudnak segíteni.

A megadott felhasználó nevemet és jelszavamat az ügyfélszolgálat is látja?

Nem. Felhasználó nevedet és a hozzá tartozó jelszót weboldalunk kódolva tárolja, így munkatársaink nem férnek hozzá. Személyes adatokat adatvédelmi nyilatkozatunknak megfelelően biztonságosan kezeljük, minden adatot csak a hozzájáruló nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően, annak visszavonásáig kezelünk és harmadik fél számára kizárólag előzetes hozzájárulásoddal adjuk át.

Mennyire vehetem biztosnak a szállítási dátumot, amit megadtok?

Rendszerünk folyamatosan figyeli nem csak a saját és a gyártói készleteket, de a várható beszállítási időt is és percenként frissíti a lámpák és fényforrások várható szállítási dátumát. Mindent megteszünk azért, hogy az előre megadott szállítási dátumot tartani tudjuk, de a tényleges szállítás néhány nappal eltérhet a rendelés leadásakor a rendszer által megadottól. Munkatársaink minden rendelést leegyeztetnek, így a rendelés visszaigazolásban pontosítják a szállítási dátumot. 

Tegnap láttam egy lámpát, de ma már nem találom a weboldalon. Hogy tudom megrendelni?

Előfordulhat, hogy egy lámpa átmenetileg nem elérhetővé válik, mert a gyártónál például készlethiány keletkezik, vagy mert kifutó és elfogytak a gyátói készletek. Ha egy lámpa ideiglenesen nem elérhető, azt a termékadatlapján jelöljük, amint újra rendelhetővé válik, visszakerül a honlapunkra. Ha a lámpa gyártása véglegesen megszűnik és a gyártó készlete is elfogyott, levesszük a webáruházház kínálatából, rendelést már nem veszünk fel rá.

Milyen fizetési lehetőségeket választhatok?

Weboldalunkon a számlát az OTP Simple Pay rendszerén keresztül bankkártyával tudod kiegyenlíteni, de választhatsz előre utalást vagy a futárnál is fizethetsz a lámpák átvételekor. A megrendeléseket általában GLS-sel szállíttatjuk házhoz, a kézbesítő bankkártyát és készpénzt is elfogad. Ha a csomagodat mérete vagy kiterjedése miatt MPL-lel küldjük, akkor csak készpénzzel tudsz a futárnál fizetni, de erről e-mailben előzetesen értesítünk. Ha a rendelt lámpákat budapesti üzletünkben veszed át és online a számlát nem rendezted, az üzletben csak bankkártyával tudod rendezni! A szekszárdi üzletben készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.

Online bankkártyás fizetés esetén milyen típusú bankkártyával tudok fizetni?

Maestro, Mastercard, American Express, Visa, Visa Electron.

A megadott bankkártya adataimat az ügyfélszolgálat is látja?

Nem. Bankkártyás fizetéskor átirányítunk a Simple Pay fizető oldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik. Munkatársaink így semmilyen az oldalon megadott biztonsági adatokat nem látnak, azokhoz nem férnek hozzá.

Rendelés leadása után tudok-e módosítani a számlázási vagy szállítási adatokon?

Elektronikusan a rendelés leadását követően már nem tudsz módosítani az adatokon, illetve ha a Profil/Adataim menüpontban módosítasz is, az a leadott rendelésen már nem változtat. Ezért ha máshova szeretnél szállíttatni vagy más számlázási adatokat szeretnél megadni, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben (info@elter.hu) vagy telefonon (0620 203 4751).

Rendelés leadása után tudok-e módosítani a megrendelt lámpákon?

Elektronikusan már nem. Ha módosítani szeretnél a rendeléseden, törölni szeretnél lámpát/fényforrást vagy hozzá szeretnél tenni valamit, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben (info@elter.hu). Telefonon (0620 203 4751) is egyeztethetsz, de szándékod ezután meg kell erősítened írásban is.

Hogyan tudom ellenőrizni a rendelésem állapotát?

A Profil/Rendelések menüben figyelemmel kísérheted rendelésed állapotát, várható szállítási időpontokat, a nyitott és lezárt rendeléseket.

Miért előnyösebb webáruházban rendelnem, mintha bemennék az üzletbe?

Ha webáruházban adod le a megrendelésed, megillet az elállási jog. Vagyis, ha egy lámpa nem tetszik 30 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted. Nem neked kell szállítanod, rendelésed házhoz visszük, ráadásul ingyen, ha a rendelt termékek (lámpák és fényforrások) összértéke eléri a 15000 Forintot. Szaktudásunkról webáruházas rendelés esetében sem kell lemondanod. Ha elakadsz és segítségre van szükséged, egy lámpával vagy világítási megoldással kapcsolatban kérdésed merül fel, hívd szakképzett ügyfélszolgálati munkatársunkat (0620 203 4751), kérdezz tőle elő chat-en (a weboldal alján találod) vagy e-mailben (info@elter.hu)!

Regisztráció nélkül is tudok rendelést leadni?

Igen. Ha nem szeretnél regisztrálni rendszerünkbe, rendelésedet chat-en és e-mailben is leadhatod. Itt is meg kell adnod a termék cikkszámát, rendelt darabszámot, a számlázási neved és címed, e-mail címed a rendelés visszaigazolásához, hol szeretnéd átvenni a rendelésed, ha házhoz szállítást kérsz a szállítási neved, címed, a telefonszámodat, amin a futár értesíteni tud illetve, hogy hogyan szeretnél fizetni. Ha a webáruház rendelő felületét szeretnéd használni, akkor viszont regisztrálnod kell. Ez nem jelenti azt, hogy sokkal több adatot kellene megadnod (csak a jelszóval többet), mintha nem regisztrálnál és azt sem, hogy ezáltal automatikusan felkerülnél bármilyen hírlevélküldésre, hiszen arra külön kell feliratkoznod.

Chat-en is leadhatok rendelést?

Igen. De itt is meg kell adnod a termék cikkszámát, rendelt darabszámot, a számlázási neved és címed, e-mail címed a rendelés visszaigazolásához, hol szeretnéd átvenni a rendelésed, ha házhoz szállítást kérsz a szállítási nevet, címet a telefonszámodat, amin a futár értesíteni tud illetve, hogy hogyan szeretnél fizetni.

E-mailben is adhatok le rendelést?
Telefonon adhatok le rendelést?

Nem. Sajnos telefonon nem tudunk rendelést fogadni. Telefonon információt tudunk adni, de a rendelést írásban kell leadnod.